Votre Forum

Identifiez-vous avec le pseudo d'administration pour configurer et personaliser votre forum.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 18-10-2014 13:46:39

MacAdam112
Nouveau membre
Date d'inscription: 18-10-2014
Messages: 2

der ønsker at være mester, kan det

I 1983, selskabet mødte falder, og blev tvunget til at foretage strukturering ændringer og fyringer i løbet af de næste par år. I 1985 nike roshe run dame tilbud lancerede det er Nike Air Jordans linje med legenden Michael Jordan støtter. I løbet af de næste par år, var det nyskabende Air-serien, der oplevede Nike trække igennem. Nike fortsatte sin dominans godt gennem '90 's, cementere sin plads i virksomheden.

Fortsætter af innovationsprojekter nye produkter, nike roshe run dame udsalg udvikle forskellige typer af serier for forskellige mennesker. Nike løbesko er for løbere, der ønsker at være mester, kan det fremskynde. Nike fodbold sko er for fodboldspillere til mål i fodbold spil. Nike SB er for youngers der gerne skatboard. Alle former for dem angiver Nikes uendelige innovation, ikke underligt, hvorfor Nike kan være folks favorit.

nike roshe run herre tilbud strategi målgruppe er at give tøj og sportssko gennem en gunstig image. Mærkets image bygger på deres karakteristiske logo og reklame slogan, "Just Do It". For at opretholde dette billede, bruger Nike omfattende investeringer i brand fremme og reklame. De gør dette hovedsagelig gennem de salgsfremmende aktiviteter såsom produkt sponsorering med professionelle sportshold, berømthed atleter, og mange college atletisk hold. Nike giver produktion for en bred vifte af sportsgrene.

Den marketingstrategi begynder med produktet. Udgangspunktet for marketing-mix er produktudbuddet og produkt strategi (s. 48, lam). I tilfælde af Nike, produktet er en konkret god, såsom sko, tøj og tilbehør. nike roshe run herre udsalg anses for at sælge forbrugerprodukter. Forbrugerprodukter er købt for at tilfredsstille enkeltes personlige ønsker (p.284, lam).

I et forsøg på at øge overskuddet, nike roshe run danmark dame koblet op med Apple om at skabe et produkt, der kombinerede de to virksomhedens viden og magt. Sammen, Nike og Apple skabt en sneaker, der holder en iPod Nano. Denne kampagne har titlen "Tune dit løb." IPod kan spore træningsdata og indsende data på en hjemmeside, hvor atleten kan spore og analysere senere dato. Oplysningerne fanget omfatter miles køre, tempoet og forbrændte kalorier (Gibbert). Apples iTunes er også vært for en Nike Sport Music butik, der er fuld af henstillinger af professionelle trænere og atleter (O'Malley). Indførelsen af ​​dette nye produkt har potentiale til at nå en bred vifte af mennesker og en masse beløb. Ved at slå sig sammen, har de to selskabers skabt en næsten super produkt, bundet til at dominere.


http://www.dk-modfoot.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/175x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/8/0826AM8790-45.jpg

Hors ligne

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com